מינויים

ד"ר נועם יהודאי מונה לתפקיד סגן מנהל בית החולים פדה-פוריה

ד"ר יהודאי: "מקומם אותי שבמרחק שעה נסיעה יש מציאות שונה לגמרי מבחינת זמינות השירותים הרפואיים. אני שואף להיות חלק מהצוות שמוביל את המאבק לשיפור הרפואה בפריפריה הצפונית"

ד"ר נועם יהודאי, סגן מנהל בית החולים פדה-פוריה. צילום: מיה צבן, דוברת בית החולים

ד"ר נועם יהודאי החל החודש את תפקידו כסגן מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה.

ד"ר יהודאי, בן 49, נשוי ואב לשתי בנות, למד רפואה במסגרת העתודה האקדמית באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחה ברפואת אף אוזן גרון וכירורגיית ראש וצוואר במרכז הרפואי בני ציון בחיפה.

במסגרת שירותו הצבאי מילא שורת תפקידי פיקוד וניהול, האחרון שבהם כראש תחום אף אוזן גרון בחיל הרפואה (רס"ן) ובנוסף השלים תואר שני במינהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון. ד"ר יהודאי בוגר תכנית ענבר לעתודה ניהולית של ארגון מעו"ז ומשרד הבריאות, במסגרתה השלים התמחות על במינהל רפואי ותואר שני נוסף במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

הוא שימש כרופא בכיר במחלקת אף אוזן גרון ב"בני ציון" בין השנים 2012-2018 וכמרצה קליני בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון. ב-2018 נבחר כסגן מנהל המרכז הרפואי בני ציון וכיהן בתפקיד זה עד החודש שעבר. במסגרת תפקידו זה עסק במגוון תחומים וביניהם היה אחראי על תחום האקדמיה.

לדבריו, "המעבר ל'פדה-פוריה' מהווה מבחינתי שלב נוסף בהכרת רבדיה של מערכת הבריאות המורכבת בישראל וחשיפה ראשונה לאתגרים האדירים של הרפואה בפריפריה. אני שואף להיות חלק מהצוות שמוביל את המאבק הצודק לשיפור הרפואה בפריפריה הצפונית".

ד"ר יהודאי מדגיש כי האתגרים הגדולים ביותר הם גיוס כוח אדם בכל מקצועות הרפואה וצמצום הפערים הקיימים בבריאות. "זה מקומם אותי לדעת שבמרחק שעה נסיעה, יש מציאות שונה לגמרי מבחינת זמינות השירותים הרפואיים, וחשוב לי לקחת חלק במאבק הצודק של תושבי הצפון כדי לשנות את המציאות העגומה הזו".

נושאים קשורים:  ד"ר נועם יהודאי,  פדה-פוריה,  מינוי,  חדשות
תגובות

מינוי מצויין. בהצלחה

אנונימי/ת
28.03.2022, 20:20

שעה נסיעה זה סקאלה תוך-עירונית במרבית המדינות. אנחנו כאלה פרובנציאלים.

בהצלחה!!!

04.04.2022, 21:55

מינוי מצוין !! בהצלחה.

04.04.2022, 22:20

בטוחה בהצלחה שלך