• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

ד"ר הגר מזרחי מונתה לסגנית מנהל המרכז הרפואי ע"ש פדה בפורייה

ד"ר מזרחי, רופאה כירורגית, היא בוגרת המחזור הראשון של תכנית "ענבר" של משרד הבריאות להכשרת הדור הבא של מנהיגות רפואית

ד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות. צילום: "פדה פורייה"

ד"ר הגר מזרחי, רופאה כירורגית, בוגרת המחזור הראשון של תכנית "ענבר" של משרד הבריאות להכשרת הדור הבא של מנהיגות רפואית, מונתה לסגנית מנהל המרכז הרפואי ע"ש פדה בפורייה שליד טבריה. היא החליפה את ד״ר עופר תמיר, שעבר לשמש כסגן מנהל בית החולים העמק בעפולה.

ד"ר מזרחי, 49, נשואה ואם ל-2, היא בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון, עברה סטאז' והתמחות בכירורגיה כללית ב"העמק" ושימשה שם כרופאה בכירה. למדה שנתיים במסגרת "השתלמות עמיתים" באנגליה, כשהתמחתה במיוחד בכירורגיה קולורקטאלית.

למרכז הרפואי פדה-פורייה הגיעה ד"ר מזרחי ב- 2012 כרופאה בכירה במחלקה הכירורגית ובשנת 2015 התקבלה למחזור הראשון של תכנית "ענבר" - תכנית הלימודים הייחודית הנמשכת שנתיים וחצי, לבניית עתודות ניהול למערכת הבריאות. במקביל השלימה תואר שני נוסף (MBA) עם התמחות במינהל רפואי באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר מזרחי: "אנשים בוחרים במקצוע הרפואה כדי לעזור לאחרים במצבים של חולי. ככל שרופא מתקדם בדרג הניהולי בבית החולים, היכולת להשפיע ולעשות טוב ליותר אנשים גדלה. זו הסיבה שבחרתי במסלול הניהולי. אמנם החיסרון הוא שאני נמצאת פחות בקשר ישיר עם המטופלים, אבל בתפקידי אעסוק בנושאי שירות ובפניות הציבור כדי להעמיק את ההבנה לבעיות שבהן נתקלים המטופלים. באופן טבעי, טיפול בכל בעיה או ליקוי משפיע על הרבה אנשים. חשוב לי לשים בעדיפות עליונה את נושא השירות והזמינות במרפאות החוץ, לשפר את היעילות, לפתוח צווארי בקבוק ולהפחית עומסים".

ד"ר מזררחי הוסיפה: "האתגר הכי חשוב של ההנהלה שלנו הוא להביא למרכז הרפואי פדה-פורייה עוד רופאים טובים, להעצים את הצוות הרפואי כדי שהמשיך בתהליך המבורך של הוספת שירותים רפואיים כדי לאפשר למטופל תושב האזור לקבל שירות רפואי מקצועי, איכותי וקרוב לבית. את המשימה הזאת לקחנו על עצמנו באהבה רבה ובאמונה שלמה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינוי,  תכנית "ענבר",  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
24.06.2018, 21:58

ברכות להגר מזרחי. מוכשרת מאד, ראויה מאד ואדם מקסים.