חדשות

פרופ' שי יזרעאלי מונה למנהל המערך ההמטולוגי-אונקולוגי במרכז "שניידר"

פרופ' יזרעאלי יחליף בתפקיד את פרופ' יצחק יניב, שפרש לגמלאות; מנהל "שניידר": "פרופ' יזרעאלי הוא אחד מבכירי הרופאים החוקרים בעולם שעוסקים בסרטן הדם בילדים. אני גאה בהצטרפותו לבית החולים"

מרכז "שניידר" לרפואת ילדים (צילום: "שניידר")

פרופ' שי יזרעאלי מונה למנהל המערך ההמטולוגי-אונקולוגי במרכז "שניידר" לרפואת ילדים. הוא יחליף בתפקיד את פרופ' יצחק יניב, שפרש לגמלאות.

פרופ' יזרעאלי הוא תושב מודיעין. בתפקידו האחרון היה מנהל היחידה לגנומיקה יישומית ולחקר לויקמיה וסרטן בילדים בבית החולים "שיבא" בתל השומר. הוא משמש כראש הקתדרה על שם דורה וג'יורגיו שפירו וראש מרכז דותן לחקר ממאירויות דם באוניברסיטת תל אביב.

פרופ' שי יזרעאלי (צילום: יח"צ)

מחקריו המולקולריים והגנומיים הובילו לגילוי סוג חדש של לוקמיה בילדים. תגליות אלה תורגמו לאבחנה הרוטינית של ילדים עם לוקמיה בעולם ולניסויים קליניים בתרופות מכוונות-מטרה בארה"ב, בילדים ובמבוגרים, עם סוג הסרטן שהתגלה על ידי קבוצת המחקר של פרופ' יזרעאלי.

עד כה פירסם פרופ' יזרעאלי למעלה מ-160 מאמרים בעיתונות המדעית הבינלאומית, זכה בפרסים רבים והוא מרצה מבוקש בכנסים שונים. בנוסף, פרופ' יזרעאלי הוא גם חבר בצוות המנהל המצומצם של החברה האירופית להמטולוגיה.

לדבריו, "האני מאמין" שלו הוא מחקר ופיתוח מעבדתיים וקליניים מתקדמים, הכרחיים להגשמת מטרת הטיפול הרפואי - שהיא לעשות הכול כדי להבריא כל ילד עם סרטן או מחלת דם קשה.

המערך ההמטולוגי-אונקולוגי במרכז שניידר לרפואת ילדים הוא הגדול מסוגו בישראל. במסגרתו פועלות מחלקת אשפוז, יחידת טיפול יום, מרפאות חוץ, יחידות ייעודיות ומעבדות אבחון ומחקר. עובדים בו צוותים רב-תחומיים כדי לתת מענה מקיף לילד המטופל ולבני משפחתו.

הרופאים במערך שותפים בפרוטוקולים טיפוליים בינלאומיים ובכך מקדמים משמעותית את הטיפול בילדים חולי הסרטן בישראל ומובילים את החדשנות והמחקר במחלות סרטן הדם וממאירויות אחרות בילדים.

פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז "שניידר" לרפואת ילדים בירך את פרופ' יזרעאלי עם כניסתו לתפקידו החדש, ואמר: "פרופ' יזרעאלי הוא אחד מבכירי הרופאים החוקרים בעולם שעוסקים בסרטן הדם בילדים. אני גאה בהצטרפותו לבית החולים. יכולותיו ואישיותו יביאו למערך הצלחות רבות. הנהלת בית החולים מודה לפרופ' יניב על פועלו רב השנים, על המסירות שהפגין לילדים המטופלים ולבני משפחותיהם ועל התרומה הרבה שתרם לבית החולים. כולנו מאחלים לו בריאות והצלחה רבה עם פרישתו לגמלאות".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' שי יזרעאלי,  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות
19.03.2018, 16:53

מינוי מעולה ביותר.

ברכות רבות לשי יזרעאלי. רופא וחוקר מבריק .

יפה גם שהוא חוזר לפתח תקוה ( לפחות כמקום עבודה ... )