חדשות

ד"ר מאיה רוזנפלד נבחרה ליושבת ראש האיגוד הישראלי לרפואת שיניים לילדים

ד"ר רוזנפלד, ממרכז "שניידר" לרפואת ילדים, מחליפה בתפקיד את ד"ר הדס כץ-שגיא, שכיהנה כיו"ר האיגוד משנת 2015

טיפול שיניים בילדים (צילום: אילוסטרציה)

ד"ר מאיה רוזנפלד ממרכז "שניידר" לרפואת ילדים מונתה ליו"רית האיגוד הישראלי לרפואת שיניים לילדים; ד"ר רוזנפלד מחליפה בתפקיד את ד"ר הדס כץ-שגיא, שכיהנה כיו"ר האיגוד משנת 2015.

ד"ר מאיה רוזנפלד (צילום: פרטי)

ד"ר רוזנפלד (41) היא בעלת תואר DMD. בשנת 2003 סיימה את לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים, והתמחתה ברפואת שיניים לילדים. היא משמשת גם כרופאה בטיפול בטשטוש ובהרדמה כללית בילדים בעלי מחלות סיסטמיות ובילדים שאינם מסוגלים לטפל במסגרת מרפאה רגילה מפאת גילם הצעיר. היא מעורבת בבדיקות וטיפול בילדי פליטים ופעילה בהתנדבות דרך "אלפא אומגה" ועמותת אליפלט.

תחום רפואת השיניים לילדים הוא מהחשובים ביותר במקצוע רפואת השיניים, אם לא החשוב ביותר, ציינה ד"ר רוזנפלד. "אנחנו, רופאי השיניים לילדים, הראשונים שפוגשים את הילד כמטופל. בידנו האפשרות ללמד אותו ואת הוריו ולהעניק להם כלים להרגלים נכונים של שמירה על גהות הפה ובריאות השיניים, לדאוג למתן טיפול א-טראומתי ולא כואב, לחנך את הילד ומשפחתו לביקורים קבועים, תקופתיים במרפאה כדי למנוע התפתחות של עששת בשיניים הנשירות ולאחר מכן בקבועות. אנו רואים את הילד ולא את השן הבודדת ושמים למול עינינו את המניעה כמטרה ולא את הטיפול".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר מאיה רוזנפלד,  רפואת שיניים
תגובות