חדשות

ד"ר לימור גורצק-אוזן מותנה למנהלת מחלקת נשים ב"לניאדו"

ד"ר גורצק-אוזן מחליפה בתפקיד את ד"ר מרדכי בן דוד, שמונה לעמוד בראש אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי בנתניה

ד"ר לימור גורצק-אוזן (צילום: "לניאדו")

ד"ר לימור גורצק-אוזן מונתה למנהלת החדשה של מחלקת נשים בבית החולים "לניאדו" בנתניה. היא מחליפה בתפקיד את ד"ר מרדכי בן דוד, שמונה לעמוד בראש אגף נשים ויולדות בבית החולים.

ד"ר גורצק-אוזן היא מומחית באונקולוגיה גניקולוגית ומנתחת בכירה המתמחה בניתוחים גינקולוגיים וקיסריים מורכבים. היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, התמחתה ברפואת ילוד ובגינקולוגיה בבית החולים "סורוקה" בבאר-שבע וביצעה תת התמחות בגינקולוגיה אונקולוגית באוניברסיטת טורונטו בקנדה.

במסגרת עבודתה היא גם מייעצת בכל תחומי הגינקולוגיה כולל מחלות סרטן של מערכת הרבייה ומצבים טרום סרטניים. כמו כן, היא מעניקה ייעוץ לנשאיות של מוטציה לסרטן שחלות משפחתי.

בתחום הכירורגי היא מבצעת ניתוחים לפרוסקופיים ופתוחים במצבים סרטניים או שפירים, ניתוחים לציסטות שחלתיות, כריתת רחם בכל השיטות וגרידות.

עם כניסתה לתפקידה החדש אמרה ד"ר גורצק-אוזן: "אני מודה להנהלת 'לניאדו' על האמון שניתן בי. אני עובדת בבית החולים שנים רבות. כמובן ששירות מרפאת החוץ ימשך למתן טיפול קליני לנשים. המחלקה כמחלקת אשפוז תמשיך לתת מענה קליני לכלל הנשים מאזור נתניה והשרון. אני מתכוונת להצעיד את המחלקה קדימה בתחומים שונים ומקווה שהמטופלות ירגישו בכך כבר בתקופה הקרובה".

נדב חן, מנכ"ל "לניאדו", בירך את ד"ר גורצק-אוזן עם כניסתה לתפקיד.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר לימור גורצק-אוזן,  המרכז הרפואי "לניאדו"
תגובות
12.11.2017, 22:30

לדר' גורצ'ק , ברכות לקבלת התפקיד. המחלקה הגינקולוגית בלניאדו זכתה בהנהגה מיקצועיתמהמדרגה העליונה. הרבה הצלחה, דר' גיל לוי