חדשות

ד"ר שגיא הרנוף מ"שיבא" מונה למנהל המחלקה לנוירו-כירורגיה ב"בילינסון"

ד"ר הרנוף מחליף בתפקיד את פרופ' צבי הרי רפפורט, שפרש לגמלאות; עד כה שימש ד"ר הרנוף כסגן מנהל המחלקה הנוירו-כירורגית במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר

ד"ר שגיא הרנוף (צילום: "בילינסון")

מנהל חדש מונה למחלקה הנוירו-כירורגית בבית החולים "בילינסון": ד"ר שגיא הרנוף החליף בתפקיד את פרופ’ צבי הרי רפפורט, שיצא לגמלאות.
עד כה שימש ד"ר הרנוף כסגן מנהל המחלקה הנוירו-כירורגית במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר.

ד"ר הרנוף הוא בן 49, נשוי ואב לארבעה. הוא בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ומומחה לנוירוכירורגיה. ד"ר הרנוף הוא בוגר תכנית פלושיפ ב=University of Virginia בארה"ב והשתלמויות עמית ב-BNI בפניקס, אריזונה וב-UCSF בסן פרנסיסקו, קליפורניה.

לאחר סיום תקופת ההתמחות וה-Fellowship בארה"ב, חזר ד"ר הרנוף לשמש כרופא בכיר במחלקה הנוירוכירורגית ב"שיבא" ובהמשך כאמור מונה לסגן מנהל המחלקה.

בין תחומי ההתמחות הספציפיים של ד"ר הרנוף הם נמצאת המיקרו-כירורגיה – ניתוחים מורכבים של כלי דם של המוח, ניתוחי בסיס גולגולת, ניתוחים ליד עצבי הראייה, ניתוחים להקלת כאב שמקורו בעצב הפנים ואחרים. הוא שותף במספר רב של מחקרים קליניים בין-לאומיים ובמחקרי יסוד, וזכה במענקי מחקר בינלאומיים רבים. כמו כן הוא משתתף בכמה קבוצות בין-לאומיות העוסקות בתחומי המיקרו-כירורגיה והטיפול בדימומים מוחיים.

עד כה פירסם ד"ר הרנוף למעלה מ-30 מאמרים בכתבי עת מדעיים וסקירות בעיתונות הבינלאומית המובילה. עם כניסתו לתפקיד החדש אמר ד"ר הרנוף: "אני שמח לעמוד בראש המחלקה הנוירוכירורגית המובילה של שרותי בריאות כללית. אנחנו מחויבים לרמת השירות הגבוהה ביותר ולמצוינות בתחום ניתוחי המוח ועמוד השדרה. המחלקה תרחיב את הפעילות הקלינית, תפתח תחומי טיפול מתקדמים נוספים ותבצע פעילות מחקרית. היעד הוא להיות איכותי ברמה אחת עם המחלקות המובילות בעולם – לטובת החולים".

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר שגיא הרנוף,  מינויים,  דימומי מוח,  המרכז הרפואי "רבין"
תגובות
01.08.2016, 21:35

רופא דגול וגם אדם
בהצלחה