חדשות

פרופ’ ארי שמיס מונה לתפקיד מנכ"ל רשת המרכזים הרפואיים "אסותא"

"נמשיך לקדם את איכות השירות למטופלים, שהיא ליבת מקצוענות הארגון, ונדאג להנגיש את הרפואה המתקדמת לכלל האוכלוסייה", אמר פרופ' שמיס לאחר ההודעה על המינוי

"אסותא" באשדוד. המענקים גדלו

דירקטוריון "אסותא מרכזים רפואיים" בחר בפרופ’ ארי שמיס לתפקיד מנכ"ל הרשת; כך נמסר בהודעה רשמית מטעם "אסותא" הבוקר (ד').

פרופ’ שמיס הוא בן 58, מרצה ומומחה ברפואה פנימית, במינהל רפואי וברפואת תעופה. בשירותו הצבאי הגיע לדרגת אלוף משנה ופיקד על מערך הרפואה בחיל האוויר. את לימודי הרפואה סיים בטכניון והוא בעל תואר שני במינהל ציבורי באוניברסיטת הרווארד. בשנים האחרונות מלמד פרופ' שמיס באוניברסיטת תל-אביב בתחומי רפואה פנימית ומקיים גם הרצאות אורח בניהול. פרופ' שמיס פירסם עשרות מאמרים מדעיים בספרות המקצועית בתחומי התמחותו.

פרופ' ארי שמיס (צילום: פרטי)

פרופ' ארי שמיס (צילום: פרטי)

בימים אלה מסיים פרופ' שמיס 10 שנים כמנהל בית החולים הכללי שבמרכז הרפואי "שיבא", שרשם תחת ניהולו הישגים בתחומים רבים.

פרופ’ שוקי שמר, יו"ר דירקטוריון אסותא, אמר לאחר החלטת הדירקטוריון: "לפרופ’ שמיס יש את הרקע, הניסיון והיכולות המקצועיות לנהל את רשת אסותא. יש לנו תכנית רב שנתית מאתגרת, ואני משוכנע שפרופ’ שמיס הוא האיש המתאים, בזמן הנכון, להוציא אותה לפועל. אני בטוח שתחת הובלתו של פרופ’ שמיס אסותא תמשיך לבסס עצמה כרשת רפואית מובילת דרך בישראל".

פרופ’ שמיס הודה לדירקטוריון על האמון שניתן בו והבהיר כי הוא גאה לקבל את תפקיד המנהל הכללי של רשת בתי החולים של אסותא. הרשת תעמוד בעתיד הקרוב, ציין, מול אתגרים רבים לאור שינוי החקיקה הרבים שנעשו באחרונה בהקשר לרפואה הפרטית וכן עם פתיחתו של בית החולים באשדוד המהווה אתגר מיוחד בפני עצמו.

"נמשיך לקדם את איכות השירות למטופלים, שהיא ליבת מקצוענות הארגון, נדאג להנגיש את הרפואה המתקדמת לכלל האוכלוסייה", הוסיף פרופ’ שמיס, "נעשה זאת באמצעות הצוותים הרפואיים האיכותיים ותוך פיתוח יכולות מו"פ שיבואו לידי ביטוי בארץ ובעולם".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' ארי שמיס,  מינויים,  המרכז הרפואי "שיבא",  פרופ' שוקי שמר,  אסותא
תגובות
אנונימי/ת
28.07.2016, 21:59

ברוך השם
הגיע הזמן
אסותא- תהנו

האיש הנכון במקום הנכון ארי עלה והצלח