חדשות

ד"ר גבי זייליג מ"שיבא" מונה לראש החוג לרפואה פיסיקלית ושיקום באוני' תל-אביב

ד"ר זייליג מכהן כמנהל מחלקת שיקום נוירולוגי במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר מאז 1999; בית החולים מסר, כי במהלך תקופת כהונתו המחלקה גדלה משמעותית

ד"ר גבי זייליג (צילום: "שיבא")

ד"ר גבי זייליג, מנהל מחלקת שיקום נוירולוגי במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר, מונה לראש החוג לרפואה פיסיקלית ושיקום באוניברסיטת תל אביב.

בית החולים מסר, כי במהלך תקופתו כמנהל מחלקת השיקום הנוירולוגי ב"שיבא" המחלקה גדלה משמעותית, והיא יכולה כעת לקלוט מספר רב יותר של מטופלים.

ד"ר זייליג הקים את היחידה לאשפוז יום שיקומי ובשנים האחרונות הוביל תהליך של שילוב טכנולוגיות מתקדמות כחלק אינטגרלי מהעבודה השיקומית.

באחרונה, הקים יחידות אשפוז אמבולטוריות לחולי פרקינסון, לחולים נוירו-אונקולוגיים, ולסובלים מבעיות תנועה. לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות תרומה רבה לשיקום מוצלח.

ד"ר זייליג מנהל את מחלקת שיקום נוירולוגי מאז שנת 1999. הוא נולד ברומניה ועלה לישראל בשנת 1970. את לימודי הרפואה השלים באוניברסיטת מילאנו באיטליה ולאחר מכן התמחה ברפואה פיסיקלית ושיקום במרכז הרפואי "שיבא" ובאוניברסיטת תל-אביב.

תחום העיסוק המרכזי שלו הוא שיקום אנשים הסובלים ממצבים נוירולוגים של מערכת העצבים, כמו מחלות או חבלות של חוט השדרה והמוח, שבץ מוחי, טרשת נפוצה ועוד. במקביל, הוא מתעניין בפיתוח טכנולוגיות חדשות לשיפור התפקוד והגמישות (פלסטיות) של מערכת העצבים המרכזית.

ד"ר זייליג לימד והדריך דורות של מתמחים ברפואת השיקום ובמקצועת הבריאות השונים. במקביל השקיע רבות במחקר. תוצאות מחקריו פורסמו בכתבי עת בין-לאומיים והוצגו בכנסים ארציים ובינלאומיים.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "שיבא",  ד"ר גבי זייליג,  מינויים,  מערכת העצבים
תגובות